
Tak je tu druhý díl o kolejišti. Tentokrát jsem se vrhnul na stoupání a zkusil jsem 2 varianty vytvoření náspu, 1. je udělaná z částí, mezi které se nasype polystyrenová drť ( aspoň se to spotřebuje :-D ), varianta č. 2 je udělaná z polystyrénových žeber, mezi které se taktéž nasype drť a poté se obě překryjí papírovou utěrkou, nebo toaleťákem namočeným v rozředěném disperzním lepidlem ( Herkules ). Bohužel jako vždy člověk během stavby zjistí kolik mu toho chybí, takže jsem musel co nejrychleji objednat zbytek kolejí, a doufám že do středy jsou tu. Několik fotek patří stavbě přestavníku a jejich napojení na výhybku ) je to předělané proto ty destičky ze sololitu ), tak teď už jen dodělat koleje na které budu muset počkat a bude se moct konečně jezdit alespoň po části, příště se budu těšit snad i dříve,kochejte se , pište komenty a dožijte zbytek prázdnin a příště cawe . . .
Svorkovnice se svedenými dráty k přestavníkům ( oranžová, zelená, bílá ), a napájecí svorkovnice ( modrá, bílá )
Tunel, ta díra kterou prosvítá světlo je místo na točnu.
Výhybka přilepená na sololitové destičce ( výrobce výhybky je Fleischman, a bohužel není kompatibilní s přestavníkem Peco, tak proto předělávka ) naštěstí takto předělané výhybky budou na kolejišti jen 4 , a další 4 jsou od stejného výrobce jako přestavník, tam je kompatibilita jistá.
Přestavník Peco, funguje na principu 2 elektro-magnetů do kterých se podle potřeby pouští proud ( 10-16 A ( ampér ), AC-střídavý proud )
Jehla přijde zkrátit až po zasazení do kolejiště.
Tak piště komenty a příště cawe . . . . .